Thomas Aasheim
Lagersjef/Reklamasjoner
Warehouse and Servicemanager
thomas@vix.no
Mobil: +47 959 82 305
Alexander Humlekjær
Logistikk og innkjøpsansvarlig
Logistics and Purchasingmanager
alexander@vix.no
Mobil: +47 950 28 948
REKLAMASJONSHÅNDTERING FOR GROSSISTER:
-MAKITA:
Følg prosedyren for booking av transport/henting som dere har fått tilsendt, fyll ut service-skjemaet, legg også med faktura i forsendelsen. Har du ikke skjemaet fra Makita, kan dette lastes ned HER.
-LENA LIGHTING:
Sendes direkte til VIX sammen med utfylt reklamasjonsskjema og kopi av kundens kjøpskvittering/faktura.
Reklamasjonsskjema kan lastes ned her: Reklamasjonsskjema_kunde_VIX
-ANNET VERKTØY OG MATERIELL:
Ta i mot produktet fra kunde og gi ut et nytt hvis det er enighet om at det er reklamasjon. Tvilstilfelle? Kontakt VIX: post@vix.no eller tlf: 92431200.
Reklamasjoner sendes til VIX med kort forklaring på årsak/feil. Sendes dett VIX direkte, er det for egen regning. Alternativt, sett det til side, så tar en av våre selgere med seg ved neste besøk – forutsatt at det ikke er for «stort og tungt» å ha med på evt. fly.
Reklamasjonsskjema kan lastes ned her: Reklamasjonsskjema_kunde_VIX
Serviceskjema for elektroverktøy/lasere kan lastes ned her: VIX Serviceskjema
For sluttkunde – kunde av grossister:
Er du en sluttkunde, ta kontakt med din leverandør av Makita, Lena Lighting, håndverktøy eller annet materiell hvis det er en reklamasjonssak, eller om du skal ha noe på service. De tar deretter kontakt med oss på VIX.